Notificări pentru formularul E101
În relaţie cu Republica Federală Germania:
– documente necesare pentru emiterea “Notificărilor referitoare la calitatea de neasigurat în sistemul de securitate socială din România” sunt:
-cerere tip (formular descarcă aici),
-buletin/carte de identitate;
-decizie încetare contract individual de muncă, emisă de ultimul angajator (pentru perioada 2022-2023),
sau
–adeverinţă concediu fără salariu, emisă de ultimul angajator (pentru perioada 2022-2023);
-contractul încheiat cu angajatorul din Germania – dacă există.
Depunerea cererii şi eliberarea Notificării – la GHIŞEUL nr. 10.
Atenţie! pentru persoanele care au contract individual de muncă în derulare sau realizează venituri din activităţi independente şi se află în evidenţa specifică a Direcţiei Finanţelor Publice Mureş nu trebuie solicitată şi nu se eliberează Notificarea, deoarece acestea sunt deja asigurate în sistemul public de pensii din România.